مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1395 ساعت 19:252017-02-19اقتصادي

نرخ خدمات قالی شویی + جدول


پرییس اتحادیه قالیشویان با بیان اینکه مردم برای شستن فرش های خود فقط به قالیشویی های مجاز مراجعه کنند، گفت: این قالیشویی ها در صورت وارد شدن خسارت به فرش حین شستشو با نظر کارشناس اتحادیه مکلف به پرداخت خسارت به مشتری هستند.

- رییس اتحادیه قالیشویان با بیان اینکه مردم برای شستن فرش های خود فقط به قالیشویی های مجاز مراجعه کنند، گفت: این قالیشویی ها در صورت وارد شدن خسارت به فرش حین شستشو با نظر کارشناس اتحادیه مکلف به پرداخت خسارت به مشتری هستند.

حمید محمدی در گفت وگو با فارس با اشاره به افزایش تقاضای مردم برای شست وشوی فرش در روزهای پایانی سال گفت: مردم برای شست وشوی فرش خود فقط به قالیشویی های مجاز مراجعه کنند.

رییس اتحادیه قالیشویان با بیان اینکه لیست قالیشویی های مجاز در سایت اتحادیه صنف قالیشویان موجود است، گفت: این قالیشویی ها نسبت به انجام وظایف خود متعهد هستند و در صورت بروز هر گونه خسارت احتمالی که براساس نظر کارشناس اتحادیه واحد قالیشویی مقصر آن باشد، باید خسارت را به مشتری پرداخت کند.

وی گفت: بنابراین مردم در صورتی که با مشکلی در زمینه شست وشوی فرش مواجه شوند، می توانند به اتحادیه مراجعه کنند و با نظر کارشناس مربوطه مشکل خود را حل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ خدمات قالی شویی + جدول

نرخ خدمات قالی شویی + جدول