مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1395 ساعت 17:402017-02-19اجتماعي

پروازهای فرودگاه مشهد مقدس به حالت عادی بازگشت


مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از بازگشت پروازهای فرودگاه مشهد به حالت عادی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" ؛ رضا جعفرزاده گفت: در دو روز گذشته به علت اینکه بارش برف سنگین در مشهد مقدس وضعیت دید برای پروازها پایین تر از حداقل ها بود، متاسفانه پروازهای این فرودگاه با تاخیر به رو شد.

وی با بیان اینکه ایمنی و بی خطری پروازها از اولویت های مورد تاکید سازمان هواپیمایی کشوری است، گفت: سرمای شدید هوا و یخبندان در آن فرودگاه به گونه ای بود که پس از رفع مشکل دید برای پروازها و عملیاتی شدن باند فرودگاه، لزوم یخ زدایی بعضی از هواپیماها برای داشتن شرایط لازم برای انجام پرواز و ترک فرودگاه باید در صف یخ زدایی قرار می گرفتند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: به علت شدت سرما و یخبندان کار یخ زدایی زمانبر شد و همین امر موجب شد که تاخیر و لغو بعضی از پروازهای شرکت های هواپیمایی به صورت انعکاسی به سایر پروازها نیز سرایت کند.

جعفرزاده با بیان اینکه شب گذشته مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی و معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری برای بررسی موضوع در فرودگاه مشهد مقدس حضور یافتند ، افزود: از صبح امروز پروازهای این فرودگاه به حالت عادی بازگشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروازهای فرودگاه مشهد مقدس به حالت عادی بازگشت

پروازهای فرودگاه مشهد مقدس به حالت عادی بازگشت