مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 اسفند 1395 ساعت 16:552017-02-19فرهنگي

سریال هایی که برای نوروز آماده می شوند


«علی البدل»، «مرز خوشبختی»، «خانه ما» و «افسر نمونه» چهار سریالی هستند که نامشان برای پخش در شبکه های مختلف سیما در نوروز 96 مطرح شده است.

- نوروز یکی از بازه های زمانی طلایی برای پخش برنامه های تلویزیون است، زمانی که اگرچه مردم در سفر، مهمانی رفتن و یا مهمانی دادن هستند اما باز هم در دورهمی های خود در شب نشینی ها و زمان های گاه و بی گاه چشم انتظار آثار این قاب جادویی می نشینند.

این بازه از این حیث طلایی است که پتانسیلی است تا سیما با سریال ها و برنامه های خوب اعتماد مخاطبان را دوباره جذب کرده و آنها را پای این قاب بکشاند و نگه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، بخشی از جذبه تلویزیون برای مخاطب سریال های نمایشی است، آثاری که تلویزیون نشان داده گاه چقدر در پرکردن اوقات مخاطب توفیق یافته است و حتی مردم در سفرها هم سعی کرده اند تا سریال مورد علاقه شان را از دست ندهند.

آنطور که پیداست نوروز سال 96 قرار است شبکه های سیما با دست پر میزبان مخاطبان شوند؛ نوروزی که این بار در دوره ریاست عبدالعلی علی عسکری رقم می خورد و باید دید چقدر سیما می تواند رضایت مخاطبانش را به دست آورد و چقدر باعث می شود که مردم سمت شبکه های ماهواره ای بروند.

این بار تلویزیون با کارهایی از سیروس مقدم، حسین سهیلی زاده، سامان مقدم و مسعود آب پرور میزبان مخاطبان نوروزی خواهد بود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال هایی که برای نوروز آماده می شوند

سریال هایی که برای نوروز آماده می شوند