مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1395 ساعت 19:402017-02-17سياسي

دستور جهانگیری برای رسیدگی فوری به سیل زدگان فارس و بوشهر


معاون اول رییس جمهور آخرین وضع حوادث ناشی از سیل و میزان خسارت های وارده شده در استان های فارس و بوشهر را پیگیری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آقای اسحاق جهانگیری امروز(جمعه)، بلافاصله پس از اطلاع از وقوع سیل در برخی از استان های کشور، در گفتگوی تلفنی با وزیر نیرو و همچنین پیگیری از استانداران فارس و بوشهر، از آخرین وضع حوادث و آسیب های ناشی از جاری شدن سیل در این دو استان مطلع و خواستار رسیدگی فوری به سیل زدگان شد.

معاون اول رییس جمهور همچنین در جریان میزان خسارت های وارد شده و روند امدادرسانی به مردم این مناطق قرار گرفت و بر لزوم تسریع در روند کمک رسانی به سیل زدگان تاکید کرد.

گفتنی است قرار است شنبه جلسه ستاد مدیریت بحران کشور به ریاست معاون اول رییس جمهور تشکیل، و تصمیمات لازم برای بررسی وضعیت استان هایی که با سیل مواجه و متحمل خسارت هایی شده اند، اتخاذ شود.

در پی بارش های اخیر در کشور، برخی از استان ها همچون فارس و بوشهر به دلیل شدت بارندگی با جاری شدن سیل و آسیب و خسارت به مردم این استان ها مواجه شدند که در همین خصوص، معاون اول رییس جمهور در پیگیری از استانداران این استان ها، دستورهای لازم را برای به کارگیری همه امکانات در جهت کمک به سیل زدگان صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور جهانگیری برای رسیدگی فوری به سیل زدگان فارس و بوشهر

دستور جهانگیری برای رسیدگی فوری به سیل زدگان فارس و بوشهر