مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1395 ساعت 16:052017-02-17سياسي

ایل شوهان حماسه آفرین دوره دفاع مقدس بود


معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با تاکید بر این که آمریکا از نظر سیاسی و اقتصادی آشفته و ترامپ دچار تناقض گویی شده است، - گفت: اگر پشت سر ولایت راه خود را ادامه دهیم، پیروزی نزدیک است و همان طور که شاه و صدام را شکست دادیم، بر دشمنان دیگر هم پیروز خواهیم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار محمدرضا نقدی در یادواره شهدای عملیات والفجر 5 و شهدای ایل شوهان رشادت با بیان این که در تاریخ این ایل، مبارزه با رضاخان و رژیم ستمشاهی آشکار است، اظهار کرد: این ایل همواره پیشتاز و پرچمدار مبارزه با ستمگران و حماسه آفرین دوره دفاع مقدس بوده و در اغلب محورهای جنگ با رشادت دفاع کرده است.

او ادامه داد: عشایر این منطقه با سلاح ساده در مقابل دشمن ایستادند و حماسه های بزرگی را آفریدند و دشمن را از قطع محورهای مواصلاتی ناامید کردند و عملیات والفجر 5 را رقم زدند و شهیدان نام آوری مانند شهید عدنان سابوته ، ملکی و رستمی و سایر شهیدان مانند نوجوان ترین شهید یعنی علی جرایه را تقدیم اسلام کردند و دشمن را جای خود نشاندند.

نقدی اظهار کرد: شوهان در مجموع 203 شهید عزیز را فدای انقلاب و اسلام کرد که نسبت به جمعیت این ایل در آن زمان، نسبت بالایی بود و فداکاری آن ها در آن زمان، پرچمی برای افتخار ماست و در ولایتمداری آن ها ریشه دارد و عشق به ولایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایل شوهان حماسه آفرین دوره دفاع مقدس بود

ایل شوهان حماسه آفرین دوره دفاع مقدس بود