مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 بهمن 1395 ساعت 09:552017-02-17بين الملل

معاون ترامپ در کنفرانس امنیتی مونیخ به دنبال اطمینان دادن به اروپایی ها


معاون ترامپ قرار است روز شنبه برای اطمینان دادن به متحدان آمریکا که به دلیل صحبت های ترامپ درباره روسیه دچار اضطراب شده اند، در کنفرانس امنیتی مونیخ شرکت کند و به آنها تضمین دهد که آمریکا به تعهداتش در قبال اروپا پایبند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، مایک پنس در نشست سالانه امنیتی مونیخ شرکت می کند و قرار است بگوید که اروپا یک شریک ضروری و حتمی برای آمریکاست.

وی در نشست های جداگانه ای با ده ها تن از رهبران حاضر در نشست در روزهای یکشنبه و دوشنبه بار دیگر بر تعهدات آمریکا در قبال اروپا تاکید می کند.

یکی از مشاوران ارشد سیاست خارجی کاخ سفید که مسئول رسیدگی به این سفر است، گفت: زمانیکه اروپا و آمریکا با هم باشند، ما احساس امنیت و شکوه بیشتری می کنیم.

ترامپ در جریان کمپین های انتخاباتی خود با تحسین دولت روسیه و زیر سوال بردن ارزش ناتو، باعث نگرانی متحدان اروپایی خود شده بود و حالا در مونیخ، پنس قرار است با رهبرانی چون آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، پترو پوروشنکو، رییس جمهوری اوکراین و رهبرانی از استونی، لتونی و لیتوانی دیدار و گفت وگو کند.

مایک پنس قرار است تاکید کند که روسیه و اوکراین باید توافق مینسک را به دقت و کاملا تحقق بخشند و آمریکا به شدت به تحریم های اقتصادی علیه روسیه در ارتباط با اقداماتش در اوکراین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون ترامپ در کنفرانس امنیتی مونیخ به دنبال اطمینان دادن به اروپایی ها

معاون ترامپ در کنفرانس امنیتی مونیخ به دنبال اطمینان دادن به اروپایی ها