مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1395 ساعت 12:462017-02-15فرهنگي

اختتامیه جشنواره ققنوس در دانشگاه علوم پزشکی البرز برگزار می شود


مسئول معاونت فرهنگی و اجتماعی بسیج دانشجویی البرز گفت: اختتامیه جشنواره ققنوس دوم اسفندماه امسال با حضور مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور در دانشگاه علوم پزشکی البرز برگزار می شود.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو"، محمود یوسفی، مسئول معاونت فرهنگی و اجتماعی بسیج دانشجویی البرز با اشاره به اینکه امسال دومین جشنواره فرهنگی و هنری ققنوس برگزار می شود، گفت: این جشنواره در بخش های ادبیات، هنرهای تجسمی، فیلم، تئاترو موسیقی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره به صورت استانی برگزار می شود، افزود: برگزیده های این جشنواره استانی به مرحله کشوری راه پیدا می کنند.

یوسفی به موضوعات و محورهای دومین جشنواره فرهنگی و هنری ققنوس اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، عدالت اجتماعی، دانشگاه اسلامی و ایران پایگاه تمدن اسلامی از موضوعات و محورهای این جشنواره است.

مسئول معاونت فرهنگی و اجتماعی بسیج دانشجویی البرز با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا تاریخ 30 دی ماه صورت گرفت، گفت: به دلیل استقبال زیاد دانشجویان مهلت آثار تا 15 بهمن تمدید شد و تا 25 بهمن داوری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه جشنواره ققنوس در دانشگاه علوم پزشکی البرز برگزار می شود

اختتامیه جشنواره ققنوس در دانشگاه علوم پزشکی البرز برگزار می شود