مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1395 ساعت 09:102017-02-13فناوري

راه اندازی سامانه جامع مرکز تماس 199 در فرودگاه اهواز


مدیرکل فرودگاه های استان خوزستان از راه اندازی سامانه پاسخگویی غیر حضوری 199 در فرودگاه اهواز خبر داد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما "مرکزخوزستان،محمد رضا رضایی گفت : این سامانه با هدف افزایش کیفیت، دقت و سرعت در خدمت دهی به مخاطبین، مدیریت متمرکز تماس ها، ارایه گزارش های دقیق و مدیریتی و همچنین نظارت بر عملکرد کارکنان مربوطه و با استفاده از آخرین فناوری روز دنیا و بهره گیری از تجهیزات به روز توسط اداره مخابرات و فناوری اطلاعات هوانوردی فرودگاه اهواز پیاده سازی شده است.

محمد رضا رضایی افزود ؛ متوسط زمان مکالمه در سامانه قدیم 120 ثانیه و در سامانه جدید 35 ثانیه است ، بنابراین در سامانه قدیم هر اپراتور 100تماس را در 200 دقیقه پاسخگو بوده که این عدد در سیامانه فعلی به 343 تماس رسیده که به طور تقریبی 3.

5 برابر سامانه قدیم است.

وی گفت : همچنین با توجه به مکانیزه شدن سیامانه و اضافه شدن منوی دریافت اطلاعات پرواز بر حسب شماره پرواز و یا شهر مورد نظر ، درصد بالایی از تماس ها نیز از این طریق صورت گرفته و اطلاعات به طور خودکار از سامانه پخش می شود که صرفه جویی در نیروی انسانی و زمان را به دنبال خواهد داشت .

این سامانه به صورت هوشمند و بدون نیاز به اتصال به اپراتور در صورت داشتن شماره پرواز یا کد شهر مورد نظر اقدام به ارائه اطلاعات درخواست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه جامع مرکز تماس 199 در فرودگاه اهواز

راه اندازی سامانه جامع مرکز تماس 199 در فرودگاه اهواز