مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 بهمن 1395 ساعت 11:462017-02-07اقتصادي

به مناسبت دهه فجر صورت گرفت افتتاح طرح های جهاد کشاورزی در رفسنجان


به مناسبت دهه فجر، چند طرح جهاد کشاورزی در رفسنجان بهره برداری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از رفسنجان، پیش از ظهر امروز با حضور فرماندار و جمعی از مسؤولان، طرح ایستگاه جمع آوری شیر شرکت فنی و مهندسی رویان بهارستان از مصوبات کمیسیون کشاورزی همایش رفسنجان، تدبیر، تلاش و توسعه با اعتبار 780 میلیون تومان و اشتغالزایی 10 نفر به بهره برداری رسید.

همچنین سالن مرغداری 20 هزار قطعه ای بهپور با اعتبار 600 میلیون تومان و اشتغالزایی چهار نفر در کیلومتر هفت جاده رفسنجان - یزد به بهره برداری رسید.

طرح آبیاری تحت فشار به میزان 140 هکتار مزرعه کاوه آگاه با اعتبار 11 میلیارد و 598 میلیون ریال در روستای رحیم آباد آگاه به بهره برداری رسید، این طرح با اعتبارات دولتی و مالک تأمین اعتبار شده است.

در ادامه طرح آبیاری تحت فشار مهرداد آیت اللهی به میزان 137 هکتار در روستای رحیم آباد آگاه با اعتبار 12 میلیارد و 710 میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی جهاد کشاورزی و مالک بهره برداری شد.

انتهای پیام/80016/ب http://fna.

ir/UTK4CW نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مناسبت دهه فجر صورت گرفت افتتاح طرح های جهاد کشاورزی در رفسنجان

به مناسبت دهه فجر صورت گرفت افتتاح طرح های جهاد کشاورزی در رفسنجان