مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1395 ساعت 15:202017-02-04ورزشي

براتی: تراکتورسازی حق استفاده از بازیکنانی را که غیرقانونی جذب کرده، ندارد


رییس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال اعلام کرد: باشگاه تراکتورسازی بنا بر حکم فیفا حق استفاده از بازیکنان غیر مجازش را در دیدارهای آینده ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمدرضا براتی درباره محرومیت تراکتورسازی، بیان کرد: به علت پرداخت نکردن مطالبات بازیکن تونسی، حمزه یونس و شکایت این بازیکن مساله ای برای تراکتوسازی تبریز به وجود آمد و شورای حل اختلاف در تاریخ 30 سپتامبر این رای را مستقیما به باشگاه اعلام کرد و باشگاه تراکتورسازی نیز تقاضای رسیدگی کرد.

وی ادامه داد: تراکتورسازی به هر دلیلی نتوانست در مهلت 21 روزه اعتراض خود را به CAS اعلام کنند و نهایتا در تاریخ شش اکتبر از سوی فیفا دستور داده شد که سرخ پوشان تبریزی از دو پنجره انتقالات زمستانی و تابستانی فصل آینده محروم خواهند بود.

براتی درباره دیدارهایی که تراکتورسازی با بازیکنان غیرمجازش استفاده کرده، تصریح کرد: در درجه اول باشگاه هایی که تراکتورسازی در مقابل آنها حاضر شده و بازی کرده باید ظرف دو ساعت پس از بازی اعتراض خود را اعلام می کردند و چون نه باشگاه تراکتورسازی و نه حریفانش از این جریان اطلاعی نداشتند پس می توان این را روزنه امیدی برای عدم شکایت حریفانش دانست.

رییس کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال ادامه داد: اما درباره اینکه تراکتورسازی رای فیفا را اجرا نکرده فدراسیون فوت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

براتی: تراکتورسازی حق استفاده از بازیکنانی را که غیرقانونی جذب کرده، ندارد

براتی: تراکتورسازی حق استفاده از بازیکنانی را که غیرقانونی جذب کرده، ندارد