مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1395 ساعت 23:462017-01-24ورزشي

شطرنج بازان ایران صدرنشین شدند


در پایان دور ششم شطرنج جام خزر پوریا ایدنی و محمد امین طباطبایی از ایران با پنج امتیاز در صدر جدول قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزش خبرگزاری دانشجو، پانزدهمین دوره رقابت های شطرنج بین المللی جام خزر با حضور بیش از 800 شطرنج باز از 18 کشور در 9 دور به روش سوییسی در مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) رشت در حال برگزاری بوده و تا هشتم بهمن ماه جاری ادامه دارد.

رقابت های جام خزر در چهار جدول در چهار جدول در حال برگزاری بوده و شطرنج بازان دارای ریتینگ بین المللی بالای 2000 در گروه A، شطرنج بازان دارای ریتینگ بین المللی زیر 2000 در جدول گروه B، بانوان شطرنج باز در جدول گروه C و شطرنج بازان زیر 14 سال در جدول گروه D حضور دارند.

شطرنج بازانی از ایران، روسیه، اسپانیا، انگلستان، فنلاند، ترکیه، هلند، هندوستان، ترکمنستان، اوکراین، آمریکا، جمهوری آذربایجان، گرجستان، مجارستان، رومانی، ارمنستان، عراق و تاجیکستان در جام خزر با هم رقابت می کنند.

عصر امروز در دور ششم پانزدهمین دوره رقابت های شطرنج بین المللی جام خزر در جدول A پوریا ایدنی از ایران مقابل شاهین لر پری زنگنه از ایران به تساوی دست یافت.

محمد امین طباطبایی از ایران کورنیف اسپانیا را مغلوب کرد و شاهین ساده در یک بازی دیدنی مصدق پور قهرمان جوانان جهان را از پیش رو برداشت و همایون توفیقی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شطرنج بازان ایران صدرنشین شدند

شطرنج بازان ایران صدرنشین شدند