مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1395 ساعت 17:252017-01-24سياسي

لزوم کار آفرینی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی


کمیسیون نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام بر حُسن اجرای سیاست های کلی ، برای بررسی لایحه برنامه ششم توسعه مصوب مجلس ، تشکیل جلسه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما "به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مجمع، آقای رضایی در ابتدای این جلسه با اشاره به ضرورت جهت گیری شفاف برنامه های پنج ساله توسعه کشور گفت: باید گام های روشنی مطابق برنامه ششم برداشته و مشخص شود که با اجرای این برنامه در پنج سال آینده چه اتفاقی در کشور روی می دهد و مردم شاهد چه تحولی در حوزه اقتصادی و معیشت خود خواهند بود.

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به برخی مواد بررسی شده از برنامه ششم توسعه گفت: ایجاد شغل در خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی از یک سو موجب صرفه جویی در بودجه عمومی و از سوی دیگر موجب افزایش درآمد دولت است.

در این جلسه که با حضور آقایان محمدباقر نوبخت، غلامحسین محسنی اژه ای، محمدرضا باهنر، علی آقامحمدی، سید مرتضی نبوی، محمد جواد ایروانی ،مجیدانصاری، محمدجعفرمنتظری، حمید رضا حاجی بابایی، داود دانش جعفری، اصغر واعظی، حسین مظفر، احمد وحیدی، عادل آذر و داود محمدی برگزارشد ، مغایرت های مواد 83 ، 84، 94 ، 97 ، ، 112 و 118 برنامه ششم توسعه که به تصویب مجلس رسیده است ،با سیاست های کلی نظام مورد بررسی قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم کار آفرینی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی

لزوم کار آفرینی برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی