مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1395 ساعت 15:312017-01-24پزشكي

انتخاب اتاق نمونه در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل


با هدف ایجاد انگیزه در دانشجویان خوابگاهی و ارتقای سطح سلامت و بهداشت محیط خوابگاه ها، طرح انتخاب «اتاق نمونه از نظر بهداشت» در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اجرا شد.

- با هدف ایجاد انگیزه در دانشجویان خوابگاهی و ارتقای سطح سلامت و بهداشت محیط خوابگاه ها، طرح انتخاب اتاق نمونه از نظر بهداشت در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اجرا شد.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، طی مراسمی با حضور رییس اداره امور خوابگاه ها، شهردار و ناظر بر عملکرد شهرداران خوابگاه های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، اتاق نمونه معرفی و با اهدای جوایزی در قالب پکیج بهداشتی، از دانشجویان ساکن این اتاق ها تقدیر شد.

ملکی، رییس اداره امور خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، معیار انتخاب اطاق های نمونه بهداشتی را کسب حداکثر امتیاز در چک لیست مربوطه عنوان کرد و هدف از اجرای این برنامه را ایجاد انگیزه در دانشجویان ساکن خوابگاه برای ارتقای سطح سلامت و بهداشت محیط خوابگاهی عنوان کرد.

گفتنی است، این فعالیت به صورت روتین هر سه ماه یک بار، توسط شهردار و ناظر بر عملکرد شهرداران خوابگاه های دانشجویی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب اتاق نمونه در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

انتخاب اتاق نمونه در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل