مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1395 ساعت 14:462017-01-24دانش

تقویت ارتباطی دانشگاه شهید چمران اهواز با دانشگاه استراسبورگ فرانسه


دانشگاه شهید چمران اهواز در راستای تقویت ارتباط بین دانشگاهی با دانشگاه استراسبورگ فرانسه برنامه های مشترک برگزار می کند.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در دیدار غلامحسین خواجه، رییس دانشگاه شهید چمران اهواز با پروفسور کریستین مایار، قائم مقام واحد تحقیقاتی مطالعات زبان آلمانی دانشگاه استراسبورگ فرانسه و بیک باغبانی، استاد زبان و ادبیات فارسی این دانشگاه، بر لزوم همکاری های بین این دو دانشگاه تأکید شد.

در ابتدای این نشست که به همت دفتر همکاری های علمی و بین الملل این دانشگاه برگزار شد، غلامحسین خواجه، بیان کرد: دانشگاه شهید چمران اهواز با داشتن 700 عضو هیئت علمی دارای ظرفیت های علمی، آموزشی و پژوهشی بسیاری است که این ظرفیت ها می تواند زمینه همکاری های بیشتر را فراهم کند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به وضعیت استان خوزستان اشاره کرد و افزود: خوزستان قطب کشاورزی، صنعت، انرژی و نفت کشور است.

وجود صنایع کلان و همچنین رودخانه های این استان در کنار هم مرز بودن با کشورهای همسایه در رشد و توسعه استان مؤثر بوده است.

رییس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: آثار تاریخی فراوان، وجود اقوام و مذاهب مختلف در استان خوزستان از دیگر مسائل قابل توجه در استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت ارتباطی دانشگاه شهید چمران اهواز با دانشگاه استراسبورگ فرانسه

تقویت ارتباطی دانشگاه شهید چمران اهواز با دانشگاه استراسبورگ فرانسه