مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1395 ساعت 14:402017-01-24سياسي

رییس جمهور : برای تسریع اشتغال آفرینی همه ظرفیت ها بکار رود


آخرین وضعیت بازار کار در جلسه شورای عالی اشتغال به ریاست رییس جمهور ، بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما" به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی در این جلسه که امروز سه شنبه برگزار شد، با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازارایه شده در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (آی سی تی)، با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای اشتغال جوانان و بانوان، بویژه در این حوزه، بر گسترش استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در دستگاه ها و وزارتخانه های مختلف از جمله وزارت نیرو، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و کشاورزی تأکید کرد.

رییس جمهور خاطر نشان کرد: حوزه آی سی تی از بخش های بسیار مهم و تحول آفرین در حوزه اشتغال است و ضرورت دارد همه دستگاه ها دست به دست هم دهند و از نیروی انسانی بااستعداد ایرانی در این حوزه استفاده بهینه شود تا از این طریق بتوان اشتغال متناسبی برای جوانان بوجود آورد.

در ابتدای این جلسه، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گزارشی از افزایش میزان سهم زنان در اشتغال و نیز نرخ مشارکت و افزایش بخش خدمات، خدمات مولد و همچنین سهم بنگاه های خرد و کوچک در جذب نیروی کار ارایه کرد.

در این جلسه برنامه ها و افزایش اشتغال پایدار با تأکید بر تقاضای کار بویژه در حوزه مهارت آموزی در محیط کار واقعی و برنامه اشتغال کارورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور : برای تسریع اشتغال آفرینی همه ظرفیت ها بکار رود

رییس جمهور : برای تسریع اشتغال آفرینی همه ظرفیت ها بکار رود