مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1395 ساعت 14:312017-01-24سياسي

خادم راهیان نور، متواضع و صبور در برابر ناملایمتی ها


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران در حاشیه جلسه کمیته خادمین راهیان نور بسیج دانشجویی با بیان اینکه طبق روال هر سال کمیته خادمین بسیج دانشجویی در اردوی راهیان نور حضور خواهد داشت، - گفت: خادمین برادر و خواهر باید با یکدیگر همکاری و هماهنگی درستی داشته باشند تا در اجرای برنامه های مورد نظر مشکلی به وجود نیاید.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شهرام نوری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران در حاشیه جلسه کمیته خادمین راهیان نور بسیج دانشجویی با بیان اینکه طبق روال هر سال کمیته خادمین بسیج دانشجویی در اردوی راهیان نور حضور خواهد داشت، گفت: خادمین برادر و خواهر باید با یکدیگر همکاری و هماهنگی درستی داشته باشند تا در اجرای برنامه های مورد نظر مشکلی به وجود نیاید.

وی نیروهای فرهنگی را تاثیرگذار و نیروی پیش برنده در عرصه میدانی دانست و افزود: خادمین نسبت به دیگر افراد حاضر در منطقه معنویت راهیان نور را بیشتر درک می کنند، چون معنویت سرشت و درآمیخته با افکار یک خادم است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران گفت: اگر معنویت در خادم شهدا وجود نداشته باشد یقینا کارها پیش نمی رود و این همکاری و همراهی از معنویت عمیقی برگرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خادم راهیان نور، متواضع و صبور در برابر ناملایمتی ها

خادم راهیان نور، متواضع و صبور در برابر ناملایمتی ها