مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1395 ساعت 14:262017-01-24سياسي

هد ف گذاری 120 هزار شغل برای سال 96 در حوزه آی سی تی


رییس جمهور با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازارائه شده در حوزه آی سی تی، با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای اشتغال، بر گسترش استفاده از فناوری آی سی تی در دستگاه ها و وزارتخانه های مختلف تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حسن روحانی رییس جمهور کشورمان در جلسه شورای عالی اشتغال که روز سه شنبه برگزار شد، با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازارائه شده در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات (آی سی تی)، با تأکید بر ضرورت برنامه ریزی مناسب برای اشتغال جوانان و بانوان، بویژه در این حوزه، بر گسترش استفاده از فناوری آی سی تی در دستگاه ها و وزارتخانه های مختلف از جمله وزارت نیرو، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و کشاورزی تأکید کرد.

وی خاطر نشان کرد: حوزه آی سی تی از بخش های بسیار مهم و تحول آفرین در حوزه اشتغال است و ضرورت دارد همه دستگاه ها دست به دست هم داده و از نیروی انسانی بااستعداد ایرانی در این حوزه استفاده بهینه شود تا از این طریق بتوان اشتغال متناسبی برای جوانان بوجود آورد.

رییس جمهور همچنین آخرین وضعیت بازار کار را مورد بررسی قرار داد و در آن لزوم استفاده از همه ظرفیت ها برای تسریع در روند اشتغال آفرینی مورد تاکید قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هد ف گذاری 120 هزار شغل برای سال 96 در حوزه آی سی تی

هد ف گذاری 120 هزار شغل برای سال 96 در حوزه آی سی تی