مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1395 ساعت 13:562017-01-24بين الملل

همزمان با روند تحولات امنیتی منطقه روسیه ارتش تاجیکستان را تجهیز می کند


رییس کل نیروهای مسلح روسیه در دیدار با همتای تاجیک خود، با اشاره به اهداف مشترک 2 کشور در حفظ امنیت و ثبات آسیای مرکزی گفت: مسکو به کمک های نظامی برای تقویت ارتش تاجیکستان و تأمین سلاح و تجهیزات نظامی برای این کشور ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار " در دوشنبه، والری گراسیموف و امامعلی صابرزاده رؤسای ستاد کل نیروهای مسلح روسیه و تاجیکستان در مسکو دیدار و در خصوص توسعه همکاری های نظامی دوجانبه گفت وگو کردند.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح این کشور در این دیدار گفت: مسکو و دوشنبه در رابطه با تقویت امنیت و ثبات در آسیای مرکزی اهداف مشترکی دارند و کرملین ادامه کمک های نظامی خود در راستای تقویت ارتش تاجیکستان را عامل مهمی در جهت حفظ ثبات و امنیت در این منطقه می داند.

گراسیموف در ادامه تصریح کرد: روسیه، ارتش تاجیکستان را با سلاح و تجهیزات نظامی تأمین و تجهیز خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در آموزشگاه های نظامی روسی 607 نفر از افسران تاجیک به طور رایگان تحصیل می کنند، گفت: همچنین همه ساله در پایگاه نظامی 201 روسیه مستقر در تاجیکستان، حدود 1000 افسر برای نیروهای مسلح این کشور آماده می شوند.

به گفته وی، از ماه دسامبر سال 2016 میلادی تمرین های عملی نیروهای مسلح روسیه با گردان تاکتیکی نیروهای مسلح تاجیکستان آغاز شده است و همزمان ترمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همزمان با روند تحولات امنیتی منطقه روسیه ارتش تاجیکستان را تجهیز می کند

همزمان با روند تحولات امنیتی منطقه روسیه ارتش تاجیکستان را تجهیز می کند