مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 بهمن 1395 ساعت 11:562017-01-24سياسي

معرفی شرکت هایی که از لیست سیاه تحریم ها خارج شدند


طبق گزارش ارائه شده وزارت خارجه مجموعا 911 شخص، نهاد، هواپیما، نفتکش و کشتی ایرانی از لیست سیاه تحریم ها خارج شدند و همچنان 241 مورد تحریمی باقی مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فضای مجازی خبرگزاری دانشجو، حشمت الله فلاحت پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره گزارش چهارم وزارت امور خارجه پیرامون برجام که که به کمیسیون امنیت ملی ارائه شده است، اظهار کرد: طی قانونی در مجلس نهم دولت ملزم شده است که دستاوردهای مربوط به برجام را به مجلس ارائه دهد و در آن تاکید شده است که وزارت خارجه مکلف است که هر سه ماه گزارشی را به مجلس ارائه دهد.

وی افزود: گزارش چهارمی که وزارت خارجه به مجلس پیرامون برجام ارائه داده است بخشی از نقص های گزارش های گذشته را ندارد زیرا در گزارش های گذشته یکسری کلی گویی وجود داشت که این موضوع در گزارش چهارم رفع شده و بخشی از نقایص قبلی وجود ندارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه گزارش چهارم وزارت امورخارجه دارای محتوای بسیار دقیق و روشنی است، تصریح کرد: طبق گزارش ارائه شده به مجلس مجموعا 911 شخص، نهاد، هواپیما، نفتکش و کشتی ایرانی از لیست سیاه تحریم ها خارج شدند و فقط 241 مورد تحریمی باقی مانده است که باید به تدریج تا پایان اجرای برجام یعنی حدود 10 سال آینده از بین برود وافراد و نهادهایی که در بین این 241 مورد هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی شرکت هایی که از لیست سیاه تحریم ها خارج شدند

معرفی شرکت هایی که از لیست سیاه تحریم ها خارج شدند