مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1395 ساعت 16:552017-01-23اقتصادي

نقش بانک صادرات ایران در بازسازی حرمین شریفین


در راستای تحقق رسالت های اجتماعی خود با ساخت ضریح مقدس امام هادی (ع) و امام حسن عسکری (ع) و ساخت 6 باب درب مصلای ضلع غربی حرمین امام موسی کاظم (ع) و امام جواد (ع) نقش برجسته ای در بازسازی حرمین شریف ایفا کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک صادرات ایران"، این بانک در کنار ایفای نقش موثر در توسعه و رشد اقتصادی کشور، تحقق تعهدات اجتماعی را نیز مورد تأکید قرار داده و در این زمینه تاکنون از محل مشارکت کارکنان بانک صادرات ایران در سال گذشته مبلغ 350 میلیون ریال بابت ساخت ضریح مقدس امام هادی (ع) و امام حسن عسگری (ع) اختصاص و به منظور ساخت شش بابت درب مصلای ضلع غربی حرمین امام موسی کاظم(ع) و امام جواد (ع) مبلغ چهار میلیارد ریال از طرف همکاران اهدا شده است.

کارکنان بانک صادرات ایران با تخصیص بخشی از حقوق خود و با کمک های نقدی در امر مقدس بازسازی حرمین شریفین گام های موثری برداشته اند و همچنین در بستر سازی برای پرورش نسل های آینده نقش فعالی را ایفا کرده اند.

این بانک علاوه بر اقدامات فوق اقداماتی همچون: ساخت بزرگ ترین لوستر با ارتفاع 8 متر و عرض 5/4 متر که بر فراز ضریح مطهر امیرالمؤمنین حضرت علی(ع)، تهیه لوسترهای تزیینی دیوارکوب نصب شده در حرم مطهر و رواق های مجاور در نجف اشرف، ساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش بانک صادرات ایران در بازسازی حرمین شریفین

نقش بانک صادرات ایران در بازسازی حرمین شریفین