مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1395 ساعت 14:002017-01-23اقتصادي

لزوم تسریع در ساماندهی استقرار واحدهای صنفی در محل جدید و تعیین تکلیف بدهی واحدها


جلسه کارگروه ویژه ساماندهی و رسیدگی به وضعیت آسیب دیدگان حادثه آتش سوزی و فروریزش ساختمان پلاسکو، صبح دوشنبه به ریاست دکتر محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهوری برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه که بنا بر تصمیم روز گذشته هیات وزیران و ابلاغ معاون اول رییس جمهوری برای بررسی پیشنهادات اعضای دولت برای پیگیری حادثه دلخراش آتش سوزی و فروریزش ساختمان پلاسکو به ریاست معاون اجرایی رییس جمهوری برگزار شد؛ وزرای کار، تعاون و رفاه اجتماعی ، امور اقتصادی و دارایی، دادگستری، رییس کل بانک مرکزی، رییس بنیاد مستضعفان، رییس سازمان تامین اجتماعی، معاون حقوقی رییس جمهوری، رییس اتاق اصناف ایران، معاون عمرانی وزیر کشور، معاون شهردار تهران و مدیران عامل برخی از بانک ها حضور داشتند.

در جلسه کارگروه ویژه ساماندهی و رسیدگی به وضعیت آسیب دیدگان حادثه آتش سوزی و فروریزش ساختمان پلاسکو، اقداماتی که باید برای تسریع در ساماندهی واحدهای صنفی این مجموعه و استقرار آنها در محلی جدید توسط دستگاه های ذیربط انجام شود، مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین چگونگی و نوع حمایت های دولت در راستای راه اندازی مجدد واحد های صنفی آسیب دیده و بررسی و تمهید مقدماتی برای تعیین تکلیف بدهی های احتمالی این واحدها به سیستم بانکی، نظام تامین اجتماعی و مالیات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در ساماندهی استقرار واحدهای صنفی در محل جدید و تعیین تکلیف بدهی واحدها

لزوم تسریع در ساماندهی استقرار واحدهای صنفی در محل جدید و تعیین تکلیف بدهی واحدها