مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1395 ساعت 13:402017-01-23اقتصادي

صادرات تمامی محصولات پالایشگاه ها و پتروشیمی های مرجع آزاد شد


گمرک ایران اعلام کرده است که صدور تمامی محصولات شرکت های پالایشگاهی و پتروشیمی مرجع معرفی شده به عنوان مرجع رسمی تامین خوراک واحدهای تولیدی فرآورده های نفتی بلامانع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گمرک با صدور بخش نامه ای در این زمینه تاکید کرده است که با توجه به اینکه پالایشگاه ها و پتروشیمی های مرجع معرفی شده، خوراک مورد نیاز خود را به نرخ بین المللی از وزارت نفت تحویل می گیرند، صادرات تمامی محصولات تولیدی آن ها که دارای علامت استاندارد ملی بوده یا فرآیند استانداردسازی محصولات آن ها از سوی دفتر صادرات گمرک به گمرکات اجرایی کشور ابلاغ شده است، هرچند نام کالاهای مذکور در پروانه بهره برداری آن ها درج نشده باشد، با رعایت سایر مقررات بلامانع خواهد بود.

متن اصلی بخش نامه ای که دفتر صادرات گمرک به گمرکات اجرایی ابلاغ کرده به شرح زیر است: "پیرو بخش نامه شماره 203063/93/468 مورخ 93.

11.

06 موضوع پذیرش تعهد از کلیه شرکت های پالایشگاهی و پتروشیمی مرجع معرفی شده به عنوان مرجع رسمی تامین خوراک واحدهای تولیدی فرآورده های نفتی جهت خروج محموله های صادراتی قبل از اخذ نتیجه نهایی آزمایشگاه و کارگروه فنی استاندارد اعلام می دارد: به موجب بند 4 ردیف 2 صورت جلسه مورخ 95.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات تمامی محصولات پالایشگاه ها و پتروشیمی های مرجع آزاد شد

صادرات تمامی محصولات پالایشگاه ها و پتروشیمی های مرجع آزاد شد