مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1395 ساعت 13:402017-01-23اقتصادي

آغاز آزمایش گرم خط 2 قطارشهری مشهد از فردا


مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد با اشاره به بهره برداری ایستگاه کشف رود، گفت: آزمایش گرم خط دو قطارشهری از فردا آغاز خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کیانوش کیامرز امروز 4 بهمن ماه در مراسم بهره برداری از ایستگاه کشف رود، با بیان اینکه این ایستگاه به عنوان اولین ایستگاه خط دو قطارشهری در بولوار طبرسی دوم افتتاح می شود، عنوان کرد: مسافرگیری از این ایستگاه آغاز شده و سه شنبه پنجم بهمن ماه آزمایش گرم قطار شهری نیز شروع می شود.

وی با اعلام اینکه ایستگاه میانی قطار شهری در بولوار طبرسی و میدان فجر در هفته های گذشته به بهره برداری رسید، اظهار کرد: در هفته آینده نیز ایستگاه نبوت افتتاح خواهد شد و بهره برداری از ایستگاه راه آهن و میدان شهدا در دستور کار ما است، در فاز اول هشت کیلومتر از کشف رود تا راه آهن به بهره برداری خواهد رسید.

کیامرز در خصوص وضعیت ایستگاه شهدا، تصریح کرد: برای افتتاح این ایستگاه باید امکانات لازم با کمک هواپیما از هند به ایران اعزام شود، اتمام ایستگاه شهدا و اتمام بتن ریزی این ایستگاه دو نقطه بحرانی در این منطقه هستند، طبق برنامه ریزی های ما تا 22 بهمن ماه این اقدامات به اتمام رسیده و 26 همین ماه از این ایستگاه بهره برداری می کنیم، اما بهره برداری از فاز نخست خط دو به پایان بهمن ماه موکول خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز آزمایش گرم خط 2 قطارشهری مشهد از فردا

آغاز آزمایش گرم خط 2 قطارشهری مشهد از فردا