مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1395 ساعت 13:362017-01-23سياسي

رییس شورای شهر کرج: زیرساخت های خدماتی در کرج توسعه یابد


زیرساخت های خدماتی در کرج باید توسعه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از کرج، محمود دادگو ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای ترافیک استان در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه کرج برای رشد و توسعه بیشتر نیازمند، توجه بیشتر از سوی مسؤولان است افزود: در این راستا باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که نیازهای خدماتی و عمرانی کرج شناسایی شده و براساس اولویت ها این خدمات ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون زیرساخت های کلانشهر کرج برای رشد و توسعه با کمبودهایی مواجه است، افزود: توسعه خدمات رسانی ها در کلانشهر کرج نیازمند پیشرفت و ایجاد زیرساخت ها است لذا باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که مسیر توسعه ای زیرساخت ها را بیش از هر زمان دیگری داشته باشیم.

رییس شورای شهر کرج با اشاره به اینکه برخی از مناطق این کلانشهر فاقد برخی از امکانات هستند افزود: ارائه خدمات در شهر باید به صورت یکسان باشد و همه مردم از خدمات برابری بهره مند شوند.

دادگو با اشاره به اینکه متأسفانه برخی ناعدالتی ها در ارائه خدمات در مناطق مختلف دیده می شود افزود: اولویت مسؤولان در خدمات رسانی به مردم باید از مناطق محروم باشد.

وی با اشاره به اینکه کلانشهر کرج ظرفیت های بسیار خوبی برای رسیدن به پیشرفت و آبادانی بیشتر دارد، خاطرنشان کرد: در این راستا باید از این ظرفیت ها در مسیر رشد، توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شورای شهر کرج: زیرساخت های خدماتی در کرج توسعه یابد

رییس شورای شهر کرج: زیرساخت های خدماتی در کرج توسعه یابد