مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1395 ساعت 13:252017-01-23سياسي

آغاز به کار رسمی ستاد انتخابات خراسان رضوی


ستاد انتخابات خراسان رضوی به طور رسمی آغاز به کار کرد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خراسان رضوی خبرگزاری صداوسیما "معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در نخستین جلسه ی ستاد انتخابات استان گفت: دوازدهمین دوره ی انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره ی انتخابات شوراهای سلامی شهر و روستا، باید همچون دوره های گذشته سالم، صحیح، در کمال آرامش و امنیت، با مشارکت حداکثری توأم با عدالت و شفافیت برگزار شود.

سید جواد حسینی افزود: مراحل مختلف این انتخابات اعم از نام نویسی و بررسی صلاحیت ها طبق جدول زمانبندی وزارت کشور، در موعد مقرر برگزار می شود او گفت: در انتخابات شوراها، 120 هزار نفر وارد عرصه ی اجرایی کشور می شوند که باید زمینه ی حضور افراد توانمند را از طریق مشارکت حداکثری و شایسته سالاری فراهم کنیم چراکه موجب تسهیل مدیریت کشور می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: تنها آوردگاه مشارکت ملی که همه مردم در آن حضور دارند و یک نفر را انتخاب می کنند انتخابات ریاست جمهوری است و از این منظر رییس جمهور به علت انتخاب مستقیم ملت، پاسبان قانون اساسی نیز هست.

حسینی افزود: برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات که راهبرد اساسی نظام و رهبری است همه ی دستگاه ها به خصوص فرمانداران و بخشداران مسئول هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار رسمی ستاد انتخابات خراسان رضوی

آغاز به کار رسمی ستاد انتخابات خراسان رضوی