مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1395 ساعت 13:002017-01-23سياسي

مجلس با تعطیل کردن جلسات قانونی مخالف است


مسئول رسیدگی به پرونده لغو سخنرانی نائب رییس مجلس شورای اسلامی در مشهد با بیان اینکه دادستان مشهد بدون طرح موضوع در شورای تامین خراسان رضوی تصمیم به لغو سخنرانی مطهری گرفته بود، گفت: در هر حال مجلس با لغو جلسات قانونی و مجوزدار مخالف است.

محمدجواد کولیوند در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: پس از آنکه بررسی لغو سخنرانی نائب رییس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون شوراها و امور داخلی سپرده شد تیمی از این کمیسیون برای بررسی موضوع به مشهد فرستاده شد.

کولیوند افزود: در این پرونده دادستان مشهد از مسئولان برگزار کننده خواسته بود که عدم وقوع هر گونه اتفاق در خلال این سخنرانی را تضمین کنند و مسئولان از آن خودداری کرده بودند و دادستان بدون طرح موضوع در شورای تامین تصمیم به لغو سخنرانی مطهری گرفته بود.

وی در پاسخ به اینکه تصمیم مجلس برای برخورد با این اقدمات چیست خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان نباید جلساتی که مجوز قانونی دارند لغو شود و مجلس با تعطیل کردن جلسات قانونی مخالف است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح قوه مقننه برای پایان ثبت نام نامزدهای شوراهای شهر و روستا پیش از پایان سال جاری اشاره کرد و اعلام کرد: اولین موضوعی که در پایان تعطیلات مجلس بررسی خواهد شد همین است و در صورت موافقت ثبت نام از نامزدهای شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس با تعطیل کردن جلسات قانونی مخالف است

مجلس با تعطیل کردن جلسات قانونی مخالف است