مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1395 ساعت 12:502017-01-23ورزشي

همایش ملی علوم ورزشی در اهواز برگزار می شود


رییس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه شهید چمران اهواز از برگزاری همایش ملی علوم ورزشی با رویکرد سلامت، نشاط اجتماعی، کارآفرینی و قهرمانی 18 و 19 اسفندماه امسال در اهواز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر صدیقه حیدری نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای تفاهم نامه ای که سال گذشته میان دانشگاه شهید چمران و اداره کل ورزش و جوانان استان برای همکاری های مشترک پژوهشی و آموزشی منعقد شد، از حدود سه ماه قبل مذاکراتی بین شورای پژوهش و فناوری اداره کل ورزش و جوانان با شورای آموزشی و پژوهشی دانشکده علوم ورزشی انجام شد.

وی افزود: به منظور تبادل جدیدترین دستاوردهای علمی و تجارب کاربردی در زمینه تربیت بدنی و علوم ورزشی میان استادان، پژوهشگران و دانشجویان و باهدف توانمندسازی و تبادل یافته های علمی بین بدنه علمی با بدنه اجرایی ورزش مقرر شد که همایش ملی علوم ورزشی با رویکرد سلامت، نشاط اجتماعی، کارآفرینی و قهرمانی در روزهای 18 و 19 اسفندماه سال جاری در اهواز برگزار شود.

دبیر علمی همایش ملی علوم ورزشی تصریح کرد: آخرین مهلت ارسال مقالات 20 بهمن ماه است و نتایج داوری مقالات اول اسفندماه اعلام خواهد شد؛ داوری مقالات، برگزاری کارگاه های آموزشی و نشست های همایش توسط اعضای هیأت علمی دانشکده تربیت بدنی انجام می شود و دبیرخانه اجرایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش ملی علوم ورزشی در اهواز برگزار می شود

همایش ملی علوم ورزشی در اهواز برگزار می شود