مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1395 ساعت 06:552017-01-23بين الملل

نگرانی اشتاین مایر از موفقیت ترامپ


امروز چیزهای زیادی در معرض خطر قرار گرفته اند و با موفقیت دونالد ترامپ نظم جهانی قرنِ بیستم برای همیشه به پایان رسیده است.

اشتاین مایر هفته گذشته نیز در اشاره به پیام های توییتری دونالد ترامپ با لحنی طعنه آمیز گفته بود، در جایگاهی نیست که بتواند یک موضوع مربوط به سیاست خارجی را در 140 حرف بیان کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپرس تی وی، فرانک والتر اشتاین مایر، وزیر امور خارجه آلمان در مقاله ای که امروز در مجله بیلد آلمان منتشر شد، نوشت، با ورود دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به کاخ سفید، نظم جهانی قرن بیستم برای همیشه به پایان رسید و دوران هرج و مرج در پیش است.

در این مقاله اشتاین مایر تصریح کرد: همانند همیشه، هنگامی که قدرت جابجا می شود بی ثباتی ها، تردیدها و سؤال هایی درباره مسیری که دولت جدید در پیش خواهد گرفت، به وجود می آید.

وی افزود: امروز چیزهای زیادی در معرض خطر قرار گرفته اند و با موفقیت دونالد ترامپ جهانِ قرنِ بیستم برای همیشه به پایان رسیده است.

براساس این گزارش، وی با بیان اینکه به رویکرد دولت برلین در قبال تجارت آزاد، مبارزه با تروریسم و حفظ اعتماد به روابط با آمریکا پایبند است، افزود: دورانی پرتلاطم در پیش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی اشتاین مایر از موفقیت ترامپ

نگرانی اشتاین مایر از موفقیت ترامپ