مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 بهمن 1395 ساعت 02:012017-01-22ورزشي

اعزام کشتی گیران به تورنمنت پاریس در هاله ای از ابهام


با وجود برنامه ریزی کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در تورنمنت پاریس اعزام کشتی گیران به این مسابقات در هاله ای از ابهام قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، تورنمنت کشتی پاریس روزهای نهم و دهم بهمن ماه در رشته های آزاد و فرنگی به میزبانی فرانسه برگزار می شود که با برنامه ریزی کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی قرار بود پیش از جام های جهانی تیم های متخب کشورمان عازم این مسابقات شوند.

با وجود اینکه پیش از این قرار بود کشتی گیران امروز (دوشنبه) برای دریافت روادید به سفارت فرانسه بروند، اما تا آخرین ساعات شب گذشته هیچ خبری از سفارتخانه این کشور برای انجام مصاحبه به فدراسیون کشتی داده نشده بود.

با این شرایط به نظر می رسد حضور کشتی گیران کشورمان در تورنمنت پاریس در هاله ای از ابهام باشد مگر اینکه فدراسیون کشتی با رایزنی های خود اقدام به دریافت روادید کند.

انتهای پیام/ http://fna.

ir/SRYH05 نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام کشتی گیران به تورنمنت پاریس در هاله ای از ابهام

اعزام کشتی گیران به تورنمنت پاریس در هاله ای از ابهام