مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1395 ساعت 21:152017-01-22فرهنگي

چگونه خانه سینما توانست یک سیمرغ را منحصر به خود کند؟


شیوه تازه رای گیری از فیلم های سینمایی در شرایطی به چالش کشیده شد و منجر به بازگشت تعیین برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم به خانه سینما شد که برخی سینماگران از این وضعیت جدید رضایت ندارند اما به دلیل مناسبات سینمای ایران از بیان علنی این موضوع صرف نظر کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ با وجود آنکه که اعلام شده بود، رای گیری مردمی جشنواره فیلم فجر امسال به صورت اینترنتی انجام می شود، گویا دست اندرکاران جشنواره ترجیح دادند این موضوع را فعلا منتفی کنند و به روال دو، سه سال قبل آن را انجام بدهند.

بر اساس رویداد تازه، اینترنتی شدی رای گیری مردمی فیلم فجر فعلا لغو شده است اما دلایل لغو آن و شیوه انجام آن در دوره ی سی وپنجم جشنواره تا چند روز آینده و پس از برگزاری جلسات لازم و جمع بندی اعلام می شود.

سیمرغ مردمی جشنواره ی فیلم فجر هر ساله به عنوان پرحاشیه ی ترین سیمرغ به برگزیده ی این بخش که مردم آن را انتخاب می کنند،اهدا می شود و هر ساله شیوه ی شمارش آرای مردمی نیز یکی از پربحث ترین مسائل مطرح است اما امسال دبیر جشنواره ی فیلم فجر بدون اعلام جزییات بیشتر خبر داده بود که برخلاف روال سال های قبل آرای مردمی بصورت اینترنتی شمارش می شود.

مدتی قبل سید محسن هاشمی که در زمان مدیریت محمد مهدی عسگرپور در خانه سینما مسوولیت طراحی الگوریتم برگزاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه خانه سینما توانست یک سیمرغ را منحصر به خود کند؟

چگونه خانه سینما توانست یک سیمرغ را منحصر به خود کند؟