مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1395 ساعت 19:452017-01-22اجتماعي

وسایل بازی هیچ کدام از پارک های زنجان مجوز بهره برداری ندارد


مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: اقدامات مناسبی نسبت به سال های قبل در رابطه با ایمن سازی پارک های بازی در استان انجام شده است ولی وسایل بازی هیچ کدام از پارک ها مجوز بهره برداری ندارد.

- داوود کارگرزاده در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در کارگروه استانداردسازی که در هفته پیش برگزار شد، در رابطه با استانداردهای پارک های بازی و شهربازی های استان به مهم شهرداران در رابطه با رعایت استانداردها در این محل ها تاکید شده است.

این مسئول ادامه داد: آن چه که در بحث استانداردسازی وسایل بازی اداره کل استاندارد با شهرداری ها تعامل دارد یکی وسایل بازی در پارک ها و دیگری در وسایل بازی موجود در شهربازی ها است که علاوه بر ایمن سازی وسایل بازی در پارک ها و شهربازی ها باید کف پوش ها و دیگر وسایل، تسهیلات و تزیینات موجود در این محل ها استاندارد شود.

وی افزود: در رابطه با پارک های بازی در استان مشکل چندانی نداریم و اقدامات مناسبی نسبت به سال های قبل در رابطه با ایمن سازی پارک های بازی در استان انجام شده است.

کارگرزاده خاطرنشان کرد: 99 مورد تجهیزات تفریحی در سطح استان زنجان وجود دارد که از این تعداد 43 مورد مجوز استاندارد دارند و 31 مورد جمع آوری شده و 21 مورد هم پلمب شده است و در حال حاضر تعدادی از این ست های بازی در پارک ها در حال استاندارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وسایل بازی هیچ کدام از پارک های زنجان مجوز بهره برداری ندارد

وسایل بازی هیچ کدام از پارک های زنجان مجوز بهره برداری ندارد