مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1395 ساعت 17:102017-01-22بين الملل

پل خلیج فارس دو ساله بهره برداری می شود


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در صورتی که دولت تضامین خود را به منطقه آزاد قشم واگذار کند پل خلیج فارس دو ساله به بهره برداری می رسد.

- حمیدرضا مومنی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما" افزود: در باره پل خلیج فارس دو رویکرد وجود دارد یا باید دولت طبق ماده 62 تضامین را به مناطق آزاد واگذار کند تا ما بتوانیم از فاینانس خارجی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: ما مذاکراتی در این خصوص با کشورهای مختلف انجام دادیم و باید بحث تضامین به صورت جدی پرداخته و حل شود.

مومنی افزود: در منطقه آزاد مکانیزم هایی را طراحی کردیم که تضامین را خودمان بپذیریم و در مذاکراتی که با چینی ها داشتیم تلویحاً این موضوع را پذیرفتند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: موافقت نامه های اولیه ای با آقای جهانگیری داشته ایم که باید تبدیل به مصوبه دولت شود ، در این صورت ما آمادگی داریم که کل پروژه را با اولویت پل آغاز کنیم و دو ساله این پل ساخته خواهد شد.

مومنی در باره افتتاح طرح سوخت رسالنی به کشتی های عبوری یا بانکرینگ در هفته آینده افزود: بحث مهم سوخت رسانی به کشتی های عبوری است که از منطقه ما گذر می کند.

وی ادامه داد : از 7 تا 8 سال پیش مجموعه 50 هزار تنی با سرمایه گذاری بخش خصوصی راه اندازی شده و اخیراً فاز اول آن با 52 هزار تن به پایان رسیده است و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل خلیج فارس دو ساله بهره برداری می شود

پل خلیج فارس دو ساله بهره برداری می شود