مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1395 ساعت 17:002017-01-22اجتماعي

مردم با گوشت و پوست و استخوان خود آلودگی هوا را لمس می کنند


مدیرکل بهداشت، ایمنی و محیط زیست وزارت نفت با اشاره به مشکلات آلودگی هوا گفت: گاهی در تلویزیون می بینیم که مسئولان توجیه هایی می گویند و احتمالا از ناآگاهی بخشی از مردم سوءاستفاده می کنند.

- حالا دائما با ارائه آمار و ارقام بیخود، بگویید که آلودگی را کاهش داده اید اما مردم با گوشت و پوست و استخوان خود آلودگی هوا را لمس می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، سیدباقر مرتضوی در همایش هوای پاک که امروز (3 بهمن ماه) در مسجدسلیمان برگزار شد، اظهار کرد: انسان صاحب هر آنچه است که در طبیعت و محیط زیست وجود دارد و این موضوع در حقیقت یک نوع نگاه به محیط زیست است.

یعنی انسان محیط زیست و طبیعت را به عنوان مایملک خود در نظر می گیرد و بنابراین مجاز است که به هر صورت تمایل دارد با این مایملک برخورد کنند.

وی ادامه داد: یک نگاه دیگر به محیط زیست، نگاه برتر بودن انسان نسبت به سایر مخلوقات است و بنابراین انسان صاحب زمین است.

اما نگاه دیگر به محیط زیست به مساله شهروندی بازمی گردد، یعنی انسان یک شهروند در کره زمین است و تمام جانوران و گیاهان نیز از حق حیات برخوردار هستند؛ نگاه ما به محیط زیست نیز همین نگاه شهروندی است.

مدیرکل بهداشت، ایمنی و محیط زیست وزارت نفت تصریح کرد: وقتی انسان خود را در جهان یک شهروند می بیند اجازه انجام بسیاری از کارها را ندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با گوشت و پوست و استخوان خود آلودگی هوا را لمس می کنند

مردم با گوشت و پوست و استخوان خود آلودگی هوا را لمس می کنند