مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1395 ساعت 16:562017-01-22بين الملل

مهم ترین رویدادهای امنیتی امروز افغانستان


دستگیری 16 نفر از اعضای طالبان در قندهار، قتل یک جوان در هرات و دستگیری مسئول ناحیه هشتم شهرداری هرات مهم ترین رویدادهای امنیتی 3 بهمن افغانستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان "، کشته شدن 6 نفر از اعضای داعش در ننگرهار ، دستگیری 16 نفر از اعضای طالبان در قندهار ، کشته شدن 17 نفر از اعضای طالبان در قندوز ، زخمی شدن والی نام نهاد طالبان در قندوز ، قتل یک جوان در هرات ، زخمی شدن 14 غیرنظامی در ارزگان ، تسلیم 8 نفر از اعضای طالبان در سرپل ، دستگیری مسئول ناحیه هشتم شهرداری هرات مهمترین رویدادهای امنیتی 3 بهمن افغانستان است.

کشته شدن 6 نفر از اعضای داعش در ننگرهار والی ننگرهار گفت: در حملات هوایی نیروهای خارجی در این ولایت 6 نفر از اعضای داعش کشته شدند.

زخمی شدن 14 غیرنظامی در ارزگان به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، در پی حمله هوایی ارتش در ارزگان، 14 زن و کودک زخمی شدند.

امین الله توخی رییس بیمارستان ترینکوت ارزگان در این رابطه گفت: روز گذشته، از شهرستان چوره 4 زخمی وخیم نزد آنها آورده شده که در اثر حمله ارتش به این منطقه به این بیمارستان اعزام شده بودند.

دستگیری 16 نفر از اعضای طالبان در قندهار وزرات دفاع ملی افغانستان اعلام کرده است که در عملیات نیروهای نظامی در قندهار 16 نفر از اعضای طالبان در این ولایت کشته شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین رویدادهای امنیتی امروز افغانستان

مهم ترین رویدادهای امنیتی امروز افغانستان