مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1395 ساعت 16:552017-01-22اقتصادي

چند نفر در حادثه پلاسکو بیکار شدند؟


وقوع حادثه آتش سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو تهران و میزان خسارت های وارد شده بواسطه ازبین رفتن اجناس تولیدی ها وفروشگاه های این ساختمان وبیمه نبودن تعداد زیادی از این واحدها از بعد اقتصادی نگرانی های بسیاری را در بین مالکان سرقفلی ها وکاسبان ایجاد کرده است.

علی فاضلی رییس اتاق اصناف ایران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: براساس آمار بیمه از 3000نفر فعالان ساختمان پلاسکو حدود2200 نفر کارگر بوده اند که بعد ازوقوع این حادثه شغل خود را از دست داده اند.

وی همچنین بیان کرد: حدود 64درصد از واحدهای تخریب شده مربوط به اتحادیه پیراهن دوزان بوده و همین امر بیشترین ضرر را متوجه این صنف کرده و مابقی زیان دیدگان از اصناف پوشاک، خیاطان، کفاشان و کشبافان بوده اند ومیزان خسارت ها تا به حال حدود 1500 میلیارد تومان تخمین زده شده است.

رییس اتاق اصناف ایران با اشاره به بحث بیمه خسارت دیدگان، تصریح کرد:از جهت تامین اعتبار سرقفلی ها نگرانی وجود ندارد و مشکل اصلی مربوط به بیمه سرمایه های داخل پلاسکو است.

وی ادامه داد: بیشتر واحدهای پلاسکو در باره بیمه کوتاهی کرده و یا عده ای که بیمه بوده اند، اقدام به کم اظهاری کرده اند و این امر موجب شده تا حادثه پلاسکو زیان گسترده ای را متوجه تولیدکنندگان کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند نفر در حادثه پلاسکو بیکار شدند؟

چند نفر در حادثه پلاسکو بیکار شدند؟