مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1395 ساعت 16:352017-01-22اقتصادي

آخرین وضعیت ساخت جاده دسترسی به دریاچه نمک قم


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری و اشتغالزایی در دریاچه نمک قم گفت: مطالعات اولیه ساخت جاده دسترسی مصوب با پرداخت مبلغ 2000 میلیارد ریال اعتبارات استانی و مشارکت سرمایه گذار و شرکت بهره بردار به اتمام رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد ذاکری در بازدید کارگروه ویژه دریاچه نمک قم از جاده دسترسی دریاچه نمک، موقعیت جغرافیایی و لزوم احداث جاده دسترسی مصوب، افزود: مشارکت سرمایه گذار و شرکت بهره بردار در مرحله جذب اعتبارات و اخذ موافقت نامه قرار گرفته است.

وی، هدف از این بازدید عملیاتی از منطقه دریاچه نمک را آشنایی مدیران دستگاه های مربوطه استان از منطقه و کمک، تشویق و ترغیب سرمایه گذار جهت سرمایه گذاری در این منطقه ذکر کرد و افزود: به زودی عملیات اجرایی، استحصال و فرآوری املاح معدنی دریاچه با پایلوت قرار دادن و استقرار مدیریت شرکت در استان قم آغاز می شود.

وی، نزدیکی به تهران و برخورداری سرمایه گذار از امتیاز معافیت مالیاتی مناطق محروم و قابلیت گردشگری از مزیت های احداث این جاده برشمرد و اظهار کرد: احداث این جاده برای معادن و کارگاههای موجود در این منطقه نیز اهمیت بسزایی دارد و باعث توسعه و رونق آنها می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت ساخت جاده دسترسی به دریاچه نمک قم

آخرین وضعیت ساخت جاده دسترسی به دریاچه نمک قم