مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1395 ساعت 16:302017-01-22پزشكي

بهره مندی 12 هزار خوزستانی از خدمات کاروان سلامت هلال احمر


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: طی 9 ماه سال جاری بیش از 12 هزار نفر از نیازمند و محرومان استان از خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده در قالب اعزام 73 کاروان سلامت به مناطق محروم بهره مند شدند.

- دکتر علی خدادادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اجرای طرح کاروان سلامت در استان خوزستان، اظهار کرد: در راستای تامین اهداف جمعیت هلال احمر که حفاظت از سلامت انسان ها و کاهش آلام و رنج های بشری است، کاروان های سلامت هلال احمر خوزستان به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به محرومان و نیازمندان به سراسر استان اعزام شدند.

وی افزود: ویزیت رایگان، خدمات پرستاری و توزیع مواد غذایی از جمله فعالیت هایی است که در این طرح از سوی داوطلبان هلال احمر ارائه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: طی 9 ماه سال جاری بیش از 12 هزار نفر از نیازمند و محرومان استان از خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده در قالب برنامه کاروان سلامت بهره مند شدند.

خدادادی با بیان این که بیش از 4 هزار بسته بهداشتی و آموزشی به ارزش 230 میلیون ریال هم طی این مدت میان نیازمندان و محرومان توزیع شده، گفت: ارزش ویزیت و داروهای توزیع شده در قالب این طرح بیش از 2 میلیارد و 420 میلیون ریال بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 12 هزار خوزستانی از خدمات کاروان سلامت هلال احمر

بهره مندی 12 هزار خوزستانی از خدمات کاروان سلامت هلال احمر