مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1395 ساعت 16:302017-01-22بين الملل

توضیحات ترزا می پیش از دیدار روز جمعه اش با ترامپ


ترزا می با اشاره به دیدار پیش رویش با دونالد ترامپ، رییس جمهور جدید آمریکا در روز جمعه گفت، از چالش های به وجود آمده به دلیل دیدگاه های غیرقابل قبول ترامپ نمی ترسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ترزا می، نخست وزیر انگلیس در گفت وگو با برنامه تلویزیونی "بی بی سی تودی" گفت: من روز جمعه با دونالد ترامپ درباره مسائل مشترک مختلف گفت وگو خواهم کرد.

وی در پاسخ به سوالی درباره اظهاراتش مبنی بر اینکه دیدگاه ترامپ غیرقابل قبول است، گفت: ممکن است برخی مسائل از نظر من غیرقابل قبول باشد اما از بیان این مسائل به پرزیدنت ترامپ نمی ترسم.

می در ادامه با اشاره به اینکه اولین رهبر جهانی است که بعد از مراسم تحلیف با ترامپ دیدار می کند، گفت: این مساله می تواند اثرگذاری مهمی در نقش زنان در جهان داشته باشد.

نخست وزیر انگلیس درباره انتقادات گذشته اش علیه ترامپ گفت: من در آن زمان اعلام کردم که برخی از اظهارات دونالد ترامپ در ارتباط با زنان غیرقابل قبول است.

او نیز به خاطر چنین اظهاراتی عذرخواهی کرد.

وی با اشاره به دیدار روز جمعه اش با ترامپ گفت: این دیدار می تواند فرصتی برای مذاکرات درباره تجارت، چالش های جهان، مبارزه با تروریسم و درگیری در سوریه باشد.

نخست وزیر انگلیس اضافه کرد که مطمئن است توافقی صورت می گیرد که این فرصت را به انگلیس و آمریکا می دهد تا پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات ترزا می پیش از دیدار روز جمعه اش با ترامپ

توضیحات ترزا می پیش از دیدار روز جمعه اش با ترامپ