مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1395 ساعت 16:052017-01-22بين الملل

دانشجویان انگلیسی بدهکارترین فارغ التحصیلان کشورهای انگلیسی زبان


فارغ التحصیلان دانشگاههای انگلیس پس از 30 سال پرداخت قسط هنوز 60 هزارپوند بابت شهریه بدهکارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما" به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه ایندیپندنت چاپ انگلیس،روزنامه انگلیسی ایندیپندنت نوشت که به دلیل بالا بودن هزینه های آموزشی و نرخ بهره بانکی، فارغ التحصیلان دانشگاههای انگلیس پس از 30 سال پرداخت قسط هنوز 60 هزارپوند بابت شهریه بدهکارند.

تحلیل گران و کارشناسان حقوقی موسسه بین نسلی (IF) ضمن ابراز نگرانی از افزایش هزینه های آموزشی در انگلیس هشدار داده اند که فارغ التحصیلان دانشگاه های انگلیس پس از 30 سال پرداخت قسط، هنوز حدود 60 هزارپوند بابت شهریه بدهکارند.

کارشناسان موسسه آی اف در یک گزارش اختصاصی درباره اثرات وام های دانشجویان، پیش بینی کردند که دانش آموزانی که قرار است به تازگی از دانشگاه فارغ التحصیل شوند، تا پایان ماه مارس و بعد از فارغ التحصیلی به دلیل دادن نرخ بهره بالا و نیز هزینه های ماهانه و افزایش شهریه، بیش از 5 هزار پوند فقیر تر و بدهکارتر خواهند شد.

حتی با افزایش درآمد در نتیجه پیشرفت حرفه ای، یک فارغ التحصیل با حقوق و دستمزد 55 هزار پوندی خود، در پایان دوره بازپرداخت 30 ساله وام خود فقط 40 هزار پوند از 33 هزار پوندی را که وام گرفته است، پرداخت خواهد کرد و 58 هزار پون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان انگلیسی بدهکارترین فارغ التحصیلان کشورهای انگلیسی زبان

دانشجویان انگلیسی بدهکارترین فارغ التحصیلان کشورهای انگلیسی زبان