مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1395 ساعت 15:352017-01-22دانش

زیرساخت های ورزشی بانوان در دانشگاه ها مطلوب نیست


مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از دانشجویان کشور را بانوان تشکیل داده و در برخی از دانشگاه ها به رقم 65درصد می رسد، - اما هنوز در بحث زیرساخت های ورزشی بانوان به حد مطلوبی نرسیده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد پورکیانی در حاشیه گردهمایی مدیران تربیت بدنی دانشگاه های منطقه 9 کشور در دانشگاه گناباد در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: نیاز است که بخش های مختلف وزارت علوم علی رغم محدودیت های اعتباری در خصوص زیرساخت های ورزشی بانوان توجه بیشتری صورت گیرد، چرا که بانوان در کنار مسائل آموزشی و پژوهشی به عنوان مادران جامعه نقش بسزایی را ایفا می کنند و بایستی در این بحث به آن ها توجه ویژه ای کرد.

پور کیانی با بیان اینکه از جهت نیروی انسانی با مشکل مواجه نیستیم، اظهار کرد: خوشبختانه نیروهای نخبه و با تجربه ای در امر ورزش دانشگاه ها حضور داریم و تاکنون نیز سه دوره از 13 دوره المپیادهای ورزشی دانشجویان در منطقه 9 کشور برگزار شده و دانشگاه های این منطقه بار ورزش دانشجویی را در عرصه قهرمانی و همگانی به دوش می کشند.

مدیرکل تربیت بدنی وزارت علوم با اشاره به اینکه در بُعد توسعه زیرساخت ها با استانداردهای موجود فاصله داریم، تصریح کرد: قرار بود در پایان برنامه 5ساله پنجم، سرانه فضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های ورزشی بانوان در دانشگاه ها مطلوب نیست

زیرساخت های ورزشی بانوان در دانشگاه ها مطلوب نیست