مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1395 ساعت 15:312017-01-22دانش

ولایتی به حواشی آزاردهنده دانشگاه آزاد پایان دهد


دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل گفت: امیدواریم ولایتی با پایان دادن به حواشی آزاردهنده دانشگاه آزاد در موضوعات مختلف و متعدد با وزارت علوم، - زمینه تحصیل توام با آرامش دانشجویان را فراهم کند.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید ابوالفضل مظاهری، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در گفت وگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به انتصاب ولایتی به ریاست هیئت مدیره دانشگاه آزاد از سوی رهبر انقلاب گفت: انتظار جنبش دانشجویی از ولایتی به عنوان ریاست جدید هیئت امنا، پایان دادن به برخی رویکرد ها و برخوردهای سلیقه ای موجود در این دانشگاه است.

وی تصریح کرد: انتظار عمومی این هست که دانشگاه آزاد نقش مولد و سازنده ای در چرخه تولید علم داشته باشد؛ نه اینکه صرفا در قامت یک بنگاه اقتصادی فعالیت کند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل با بیان اینکه متاسفانه توسعه نامتوازن و سود محور دانشگاه آزاد در طول سال های گذشته موجب بی توجهی به کیفیت مباحث علمی در این دانشگاه شده است، اظهار داشت: دانشگاه آزاد می تواند نقش موثری در اقتصاد دانش بنیان و همکاری اثرگذاری در زمینه تولید و صنعت داشته باشد و نقش مهمی در پیشرفت ایران اسلامی ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتی به حواشی آزاردهنده دانشگاه آزاد پایان دهد

ولایتی به حواشی آزاردهنده دانشگاه آزاد پایان دهد