مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1395 ساعت 13:562017-01-22دانش

صدوق سرپرست دانشگاه شهید بهشتی شد


وزیر علوم با صدور حکمی سیدحسن صدوق را به سمت سرپرستی دانشگاه شهید بهشتی منصوب کرد.

- اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی سید حسن صدوق را به سمت سرپرست دانشگاه شهید بهشتی منصوب کرد.

در این حکم آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست دانشگاه شهید بهشتی منصوب می شوید.

امید است با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف سرپرستی دانشگاه شهید بهشتی را بر پایه قوانین، سیاست ها و برنامه های مصوب به انجام رسانید.

بایسته است با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب نظران، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نقش آفرینی آن در اقتصاد دانش بنیان و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی ایفا نمایید.

شایان ذکر است، حسن صدوق، عضو هیئت علمی و استاد رشته ژئومورفولوژی دانشکده علوم زمین دانشگاه شهید بهشتی است و در گذشته معاونت آموزش و برنامه ریزی سازمان حفاظت محیط زیست را برعهده داشته و به مدت هشت سال سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدوق سرپرست دانشگاه شهید بهشتی شد

صدوق سرپرست دانشگاه شهید بهشتی شد