مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1395 ساعت 12:102017-01-22ورزشي

مرور آخرین تاکتیک های شاگردان چیچیچ قبل از اعزام به مالدیو


در آخرین روزهای تمرینی تیم ملی والیبال بانوان قبل از اعزام به رقابت های انتخابی قهرمانی جهان بازیکنان به مرور تاکتیک های تیمی پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در فاصله دو روز مانده تا اعزام تیم ملی والیبال بانوان ایران به رقابت های انتخابی قهرمانی زنان جهان در مالدیو تیم ملی با حضور 14 بازیکن تمرینات خود را ادامه می دهد.

تمرینات تیم ملی با هدایت مایدا چیچیچ در کمپ تخصصی والیبال بانوان ایران در حال پیگیری است و تیم ملی خود را برای حضور در رقابت های پیش رو آماده می کند.

در تمرین روز یکشنبه سوم بهمن ماه تیم ملی آخرین تذکرات سرمربی تیم ملی را به دقت گوش می کردند تا نقاط ضعف شان به حداقل برسد.

در این تمرین علاوه بر تمرینات فردی، ملی پوشان تاکتیک های تیمی مورد نظر چیچیچ را هم تمرین کردند.

سودابه باقرپور، شبنم علیخانی، ندا چملانیان، مائده برهانی، فرزانه زارعی، شکوفه صفری، زینب گیوه، فرنوش شیخی، نگار کیانی، فرزانه مرادیان، مهسا صابری، مهسا کدخدا، نگین شیرتری و فرانک بابلیان 14 بازیکن حاضر در این تمرینات هستند.

مایدا چیچیچ به عنوان سرمربی، نازلی علیایی (سرپرست)، فاطمه عبدالهی (مربی)، ساجده سروش (فیزیوتراپ)، مریم فراتی (آنالیزو) و سحر محمد یاری به عنوان ماساژور کادرفنی تیم ملی را تشکیل می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرور آخرین تاکتیک های شاگردان چیچیچ قبل از اعزام به مالدیو

مرور آخرین تاکتیک های شاگردان چیچیچ قبل از اعزام به مالدیو