مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 بهمن 1395 ساعت 08:462017-01-22سياسي

مهمترین دستاورد سازمان تأمین اجتماعی در برنامه ششم توسعه


معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی به تشریح اقدامات صورت گرفته در مراحل مختلف بررسی و تصویب برنامه ششم توسعه در مجلس شورای اسلامی پرداخت و گفت: - حفظ انسجام سازمانی و دریافت مطالبات از دولت و همچنین عدم الحاق صندوق فولاد، مهمترین دستاورد سازمان تأمین اجتماعی در برنامه ششم توسعه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، تاج الدین با اشاره به روند بررسی و تصویب برنامه ششم توسعه در سازمان مدیریت و برنامه ریزی در مجالس نهم و دهم، گفت: برنامه ششم توسعه فراز و نشیب های مفصلی را طی کرد.

در ابتدا این برنامه به مجلس نهم تقدیم شد و با وجود تلاش فراوان و جلسات متعددی که برگزار شد، در نهایت مجلس نهم به این نتیجه رسید که تصویب برنامه ششم توسعه را به مجلس دهم محول کند.

وی ادامه داد: در مجلس دهم نیز دولت بار دیگر لایحه برنامه را با اصلاحاتی جزیی و اندک به مجلس تقدیم کرد.

مجلس دهم نیز بررسی برنامه را آغاز کرد و لایحه در کمیسیونهای تخصصی و کمیسیون تلفیق بررسی شد و در نهایت در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مورد رسیدگی قرار گرفت.

تاج الدین افزود: در رابطه با سازمان تأمین اجتماعی از ابتدای کار در یک فرآیند کاملا تخصصی و در قالب عزم موثر سازمانی و با تدبیر مدیریت و مشارکت همه اجزای سازمان تأمین اجتماعی و استفاده از ظرفیتهای برون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین دستاورد سازمان تأمین اجتماعی در برنامه ششم توسعه

مهمترین دستاورد سازمان تأمین اجتماعی در برنامه ششم توسعه