مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1395 ساعت 20:202017-01-21فرهنگي

آغاز پنجاه و پنجمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان در مشهد


پنجاه و پنجمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان، با عنوان "بینالود" امروز به مناسبت انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017، - در این شهر آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خراسان رضوی خبرگزاری صدا و سیما"، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: این جشنواره با حضور سینماگران و مسئولان سینمایی خراسان رضوی با رونمایی از سردیس شهید اصغر زاده و افتتاح نمایشگاه عکس به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

افشین تحفه گر افزود: این جشنواره در سه بخش عکس، فیلم کوتاه و فیلمنامه با حضور استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، گلستان، مازندران، گیلان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان فعالیت دارد و هم زمان با آن دهمین جشنواره استانی فیلم و عکس خراسان رضوی نیز آغاز شد.

او ادامه داد: در این جشنواره 52 فیلم شامل 21 اثر داستانی، 15 اثر مستند، هشت فیلم پویانمایی و هشت اثر فیلم تجربی به رقابت خواهند پرداخت و 13 فیلم نامه نیز که متعلق به بخش آزاد و اقتباسی هستند نیز در این دوره از جشنواره توسط هیات داوران بررسی می شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود :در این جشنواره 51 عکس و شش مجموعه عکس نیز مورد پذیرش قرار گرفته که در مجتمع امام رضا(ع) به نما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پنجاه و پنجمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان در مشهد

آغاز پنجاه و پنجمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان در مشهد