مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1395 ساعت 16:062017-01-21دانش

اولین دوره آموزشی امنیت اطلاعات در دانشگاه کردستان برگزار می شود


مرکز آپای دانشگاه کردستان در راستای فعالیت های آموزشی و پژوهشی خود در زمینه امنیت اطلاعات، اولین دوره آموزشی امنیت اطلاعات را تحت عنوان + Security شامل امنیت شبکه، - داده و نرم افزارهای کاربردی برگزار می کند.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز آپای دانشگاه کردستان در راستای فعالیت های آموزشی و پژوهشی خود در زمینه امنیت اطلاعات، اولین دوره آموزشی امنیت اطلاعات را تحت عنوان + Security شامل امنیت شبکه، داده و نرم افزارهای کاربردی برگزار می کند.

طول این دوره 30 ساعت (پنج ساعت کلاس در هر روز در صبح و عصر زمانبندی می شود) است که از 9 بهمن تا 14 بهمن در دانشگاه کردستان برگزار می شود.

مدرس این دوره آموزشی وحید زنگنه، دانشجوی دکتری امنیت دانشگاه صنعتی امیرکبیر است و هزینه شرکت در دوره 80 هزار تومان است که دانشجویان دانشگاه کردستان از تخفیف 50 درصدی برخوردار می شوند.

متقاضیان لازم است هزینه ثبت نام خود را به حساب شماره 1108058192 نزد بانک تجارت شعبه دانشگاه کردستان به نام وجوه امانی درآمد اختصاصی واحد پژوهشی دانشگاه کردستان واریز و تصویر فیش واریزی را حداکثر تا سه شنبه پنجم بهمن به آدرس apa@uok.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین دوره آموزشی امنیت اطلاعات در دانشگاه کردستان برگزار می شود

اولین دوره آموزشی امنیت اطلاعات در دانشگاه کردستان برگزار می شود