مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 بهمن 1395 ساعت 14:562017-01-21دانش

جنبش دانشجویی از انتخاب ولایتی به عنوان رییس هیئت موسس دانشگاه آزاد حمایت می کند


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد گفت: رهبر معظم انقلاب با توجه به اینکه دانشگاه را اسلامی می دانند، ولایتی را منصوب کردند و بحق که انتخاب رهبر انقلاب، - انتخابی شایسته بود و قطعا جنبش دانشجویی این عمل را حمایت می کند.

اخبار دانشگاهی را از کانال اخبار دانشگاهی SNN.

ir" دنبال کنید کاشانی در گفت وگو با خبرگزاری دانشجو، در خصوص انتصاب ولایتی، به عنوان رییس هیئت موسس دانشگاه آزاد از سوی رهبر انقلاب گفت: با توجه به فوت سه نفر از اعضای هیئت موسس دانشگاه آزاد اسلامی از جمله حسن حبیبی، آیت الله موسوی اردبیلی و هاشمی رفسنجانی، اعضای هیئت موسس از حد نصاب افتاده و نمی توانند یک رییس هیئت موسس را از بین خودشان انتخاب کنند، در این موضوع قانون هم سکوت کرده؛ بنابراین ولی فقیه براساس موازین شرعی اقدام می کند و شخص را انتخاب می کند تا روند دانشگاه به مشکل برنخورد.

وی افزود: در این راستا رهبر حکمی را به عنوان ولی فقیه صادر کردند و ولایتی را به عنوان رییس هیئت موسس انتخاب کردند و این انتخاب در راستای گره گشایی دانشگاه آزاد است تا این دانشگاه بتواند به کارهای خود ادامه دهد و مشکل قانونی نداشته باشد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد گفت: رهبر با این ورود و در راستای اینکه دانشگاه را اسلامی می دانند، ولایتی را منصوب کردند و بحق که ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش دانشجویی از انتخاب ولایتی به عنوان رییس هیئت موسس دانشگاه آزاد حمایت می کند

جنبش دانشجویی از انتخاب ولایتی به عنوان رییس هیئت موسس دانشگاه آزاد حمایت می کند