مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 بهمن 1395 ساعت 01:412017-01-19بين الملل

منبع قطری: ما به مذاکرات آستانه دعوت نشده ایم


یک منبع دولتی در دوحه، خبر روس ها در خصوص دعوت از قطر برای حضور در مذاکرات صلح سوریه در آستانه را تکذیب کرد و گفت چنین دعوتنامه ای دریافت نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، خبر دعوت از منبع مالی مخالفان دولت مرکزی سوریه برای حضور در مذاکرات صلح آستانه، ساعتی پس از انتشار، تکذیب شد.

خبرگزاری اسپوت نیک ساعات شبانگاهی پنج شنبه از دعوت قطری ها به مذاکرات سوری-سوری آستانه خبر داده بود و البته نگفته بود که دقیقاً کدام یک از 3 محور اصلی برگزارکننده - یعنی ایران، روسیه و ترکیه - قطر را دعوت کرده اند.

ساعات اولیه بامداد جمعه بود که این خبر تکذیب شد.

یک منبع رسمی در وزارت خارجه قطر به خبرنگار رویترز گفته که هیچ دعوتنامه ای برای حضور در مذاکرات آستانه به دوحه نرسیده است.

پیش از این روس ها اعلام کرده بودند که هر دعوتنامه ای برای حضور در این مذاکرات، باید امضای 3 کشور برگزارکننده را داشته باشد.

آمریکا هم به عنوان کشور ناظر در این مذاکرات دعوت شده و باید دید که آیا ترامپ، روز 4 بهمن، نماینده ای به پایتخت قزاقستان می فرستد یا نه.

انتهای پیام/ع http://fna.

ir/UI7P6K نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منبع قطری: ما به مذاکرات آستانه دعوت نشده ایم

منبع قطری: ما به مذاکرات آستانه دعوت نشده ایم