مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1395 ساعت 22:552017-01-19اقتصادي

کسبه پاساژ پلاسکو نگران اموال شان نباشند


ساجدی نیا درباره اینکه آیا در روز جمعه نیز محدودیت های ترافیکی در مسیرهای منتهی به ساختمان پلاسکو اعمال می شود یا خیر اظهار کرد: فردا نیز محدودیت های ترافیکی ادامه خواهد داشت و بر همین اساس حرکت کلیه خودروها در طول خیابان فردوسی از میدان امام خمینی تا میدان فردوسی ممنوع است.

همچنین در طول خیابان جمهوری نیز از تقاطع سی تیر تا تقاطع سعدی محدودیت تردد برای خودروها اعلام شده و تا اطلاع ثانوی ادامه خواد داشت.

ساجدی نیا از کسبه و مالک های واحدهای خیابان جمهوری خواست که از حضور دراین محل خودداری کنند و اجازه دهند که عملیات آواربرداری به طور کامل با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه ایستگاه مترو سعدی نیز به فعالیت خود ادامه خواهد داد، گفت: مشکلی در حرکت قطارهای مترو به وجود نیامده است.

وی در پاسخ به سوال دیگر ایسنا درباره اینکه تیم تشخیص هویت آگاهی در محل حضور دارد یا خیر، گفت: تیمی از عوامل تشخیص هویت آگاهی در محل مستقر شدند تا نسبت به شناسایی فوتی های احتمالی این حادثه اقدام کنند.

ساجدی نیا با تاکید بر اینکه پلیس تا پایان عملیات آواربرداری در این محله حضور خواهد داشت گفت: نیروی انتظامی همانطور که از دقایق اولیه در این محل مستقر شد تا ثانیه اخر نیز در این عملیات حضور خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسبه پاساژ پلاسکو نگران اموال شان نباشند

کسبه پاساژ پلاسکو نگران اموال شان نباشند