مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1395 ساعت 16:102017-01-19فرهنگي

نامزدهای دریافت جایزه «باربَد» معرفی شدند


نامزدهای بخش های پاپ، پاپ بی کلام ، کلاسیک، تلفیقی، ایرانی دستگاهی بی کلام، ایرانی دستگاهی با کلام، ایرانی معاصر بی کلام و ایرانی معاصر با کلام سی ودومین جشنواره موسیقی فجر برای جایزه باربَد معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری سی دومین جشنواره موسیقی فجر، در بخش موسیقی پاپ با کلام نامزدهای بهترین آلبوم بخش پاپ، کاوه یغمایی برای آلبوم منشور، محسن چاووشی برای آلبوم امیر بی گزند، امیر داداش زاده برای آلبوم سلطان، اشکان ماهری برای آلبوم پرگار، گروه مون هد برای آلبوم افق رویداد هستند.

محسن چاووشی برای آلبوم امیر بی گزند، امیر داداش زاده برای آلبوم سلطان، اشکان ماهری برای آلبوم پرگار، کاوه یغمایی برای آلبوم منشور، رضا آریایی برای آلبوم خط پا نامزدهای بخش آهنگسازی پاپ و پویان جوان برای آلبوم یک بعدازظهر پیانویی، احمد میرمعصومی برای آلبوم نجوای شبانه، مهبد شفیع نژاد برای آلبوم سکوت آبی، پیروز بشردوست برای آلبوم جانان و آرش بهزادی برای آلبوم با چشمان بسته نامزدهای بخش آهنگسازی پاپ بی کلام تشکیل می دهند.

در بخش آهنگسازی کلاسیک نام احمد پژمان برای آلبوم دیورتیمنتو، پیمان سلطانی برای آلبوم گفت و شنید، هوشنگ کامکار برای آلبوم باغ های پژمان، پویا بابا علی برای آلبوم سفر به خویشتن، علیرضا مشایخی برای آلبوم گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای دریافت جایزه «باربَد» معرفی شدند

نامزدهای دریافت جایزه «باربَد» معرفی شدند